17. září 2014 v 18:08 | Anna Elizabeth Potter |  Knižní recenze
Název: Manželská smlouva
Autor: Jennifer Probstová
Série: Manželství s milionářem
Rok vydání: 2013 (2012)
Počet stran: 219
Nakladatelství: Ikar
Anotace: Aby zachránila dům, pomůže Alexe už asi jen kouzlo. V životě by jí však nenapadlo, že jedno takové jí do cesty přičaruje staršího bratra její nejlepší kamarádky - a mocného muže, který jí zlomil srdce. Miliardář Nicholas Ryan sice v institut manželství nevěří, ale aby se mohl stát dědicem rodinné společnosti, potřebuje sehnat manželku. A to rychle. Když se dozví, že sestřina dávná kamarádka má finanční trable, dá Alexe odvážnou nabídku. Má to být manželství s jednoduchými pravidly: nezaplést se, nezamilovat se a jeden rok předstírat pár. Je to jen obchod. To přece nemůže být tak těžké zvládnout, ne?

Hodnocení: Na knihu jsem měla zálusk už rok. Netroufla jsem si o ni požádat tátu, protože ukázka na zadní straně, je na můj věk dost odvážná. Takže zbyla jediná možnost, a to knihovna. V pátek jsem si pro knihu zašla a přesně v 15:00 jsem ji začala číst. Skončila jsem v 20:25 a moje tělo chtělo skákat po pokoji a řvát, jak je to úžasné. Z toho vyplívá, že kniha se mi moc líbila. Napsaná je čtivě a erotika tam není na každé stránce, jako v 50 odstínů (já ani nevím čeho).
Alexa byla úžasná. Ona sama byla jako anděl a tolik potom Nicholasovi věřila. No prostě úžasná postava, kterou najdeme dnes už asi jenom v knížce.
Nicholas byl ze začátku nafoukaný, ale na konci z něho byl úžasný chlap. Počkat? Tohle se děje skoro v každé knížce, ale já to autorce nevyčítám. Jak jinak taková knížka může skončit? Byl to teda fakt hajzl, ale dokázal přistoupit na Alexina pravidla a to se mi líbilo.

Jediné co bych vytkla (kromě klasického happy-endu, ale to takováto kniha potřebuje) je strašně uspěchaný děj. Málokdy jsou kapitoly den po dni. Většinou jsou třeba po dvou týdnech a ten konec je teda velmi rychlý. Myslím, že ta knížka mohla mít takových 250 stránek. Těším se na další díly, dohromady jsou zatím tři, ale čtvrtý už brzo přijde do knihkupectví. Myslím, že si jdu zarezervovat další díl. Jediný problém u mě je, že když jsou ty další díly o jiných párech (což jsou), tak já už si je nikdy neoblíbím tolik, jako ten úplně první.