28. září 2014 v 5:00 | Anna Elizabeth Potter |  Knižní recenze

Série: Mercedes Thompson
Díl: 2.
Rok vydání: 2010 (2007)
Počet stran: 286
Nakladatelství: FANTOM Print
Anotace: Druhá kniha s Mercedes Thompsonovou v hlavní roli…
V dnešní době vládne světu věda, která zakazuje upalování, topení nebo veřejné lynčování čarodějnic. A průměrný zákona dbalý občan se naopak nemusí bát příšer ve tmě. Někdy lituji, že nejsem průměrný občan… Mercy Thompsonová má přátele na hlubokých místech - a v temnotě. A teď jednomu z nich dluží laskavost a souhlasí, že pomůže příteli Stefanovi předat vzkaz jednomu z upírů. Ale tento upír není obyčejný - a stejně tak démon, který v něm přebývá…

Hodnocení: Druhý díl této (zatím) povedené série se mi líbil méně než ten první. Přečetla jsem ho asi za deset hodin, protože jsme na adapťák a z adapťáku jeli v obou případech čtyři hodiny. Děj byl docela promyšlený, ale vůbec se mi nelíbí, že autorka začíná psát už o třetím muži, který k Mercy něco cítí. Už se mi to zdá prostě až moc lidí. Už ty dva jsou příliš. Jednou se líbá s prvním a za pár kapitol se líbá zase s tím druhým. Taky mi přijde, že se Mercy v tomhle chová jako nějaká puberťačka. Teď mě políbil tenhle, tak se mi líbí tenhle, a jakmile mě políbí jiný, už se mi zase víc líbí tenhle. Tak už si to, Mercy, sakra ujasni!

Jak tak přemýšlím, asi změním hodnocení. Původně jsem této knize chtěla dát čtyři "hvězdičky", ale myslím, že dám tři. Opravdu mě ten milostný…to ani není trojúhelník, prostě všichni muži milují Mercy. Nepřijde mi zase tak skvělá, jak si nejspíš autorka myslí, když se do ní zamiluje každý chlap, který se s ní baví. Myslím, že autorka si musí uvědomit, že její hlavní postava nemůže být úžasná a dokonalá, musí mít taky nějaké slabiny, a ne všichni ji musí zbožňovat.